Procedura de înființare a unei firme în România nu este una tocmai ușoară și implică, pe lângă dosarul cu actele necesare, și parcurgerea câtorva etape.
În primul rând, alegerea obiectului de activitate și stabilirea codului CAEN. Apoi, denumirea firmei nou înființate. În acest sens, se depune o cerere de verificare a disponibilității, completată cu trei denumiri – în ordine preferințelor.
O societate nu poate exista fără sediu social, la adresa căruia vor fi trimise comunicările de la autorități și nu numai.
Actul constitutiv, documentul care atestă înființarea societății, trebuie și el redactat. Acesta se semnează de către administrator și (dacă e cazul) asociații firmei. Documentul trebuie autentificat de un avocat și depus în dosarul pentru înregistrarea societății de către oficiile Registrului Comerțului.
Acte necesare înființare SRL în 2022. Ce trebuie să conțină dosarul pentru Registrul Comerțului
În continuare, vă prezentăm lista cu actele necesare înființării unui SRL în 2022:
- Cererea de înregistrate, în original
- Actul constitutiv
- Rezervarea denumirii societății
- Cazierul fiscal al administratorului/ilor și/sau asociaților
- Contractul de sediu social
- În cazul în care sediul social se află într-ul bloc de locuințe, atunci o să aveți nevoie de acordul Asociației de proprietari și al vecinolor
- Copie Carte de Identitate administrator/i și/sau asociați
- Speciment de semnătură al administratorului/ilor
- Declarații pe proprie răspundere ale administratorului/ilor și/sau asociaților că pot îndeplini funcția respectivă
- Declarație privind beneficiarul real al persoanei juridice
- Docava depunderii capitalului social
Așadar, un proces greoi, motiv pentru care mulți preferă să apeleze la ajutorul specialiștilor.
Echipa noastră este formată din specialiști în drept comercial: consultanți, consilieri juridici și avocati, pregătiți în orice moment să vă ofere soluțiile potrivite.