Vă informăm că Registrul Comerțului își suspendă activitatea în perioada 16 iulie - 25 iulie. Toate cererile primite vor fi preluate si pregătite de catre echipa Organic Consulting si vor fi soluționate după data de 25 iulie.

INFIINTARE FIRMATarife (RON)
SERVICIUBucuresti/IlfovAlte judete
Infiintare SRL *750850
Infiintare PFA ( persoana fizica autorizata)350450
Infiintare I.I. ( intreprindere individuala)350450
Infiintare I.F. ( intreprindere familiala )350450
Infiintare ONG18002500
Infiinatre SA25003000

*Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 Ron, pentru fiecare asociat persoana fizica, si 100 Ron, pentru persoana juridica,  reprezentad taxe de publicare in Monitorul Oficial per numar de caractere

*Incluse toate taxele la Registrul Comertului

GAZDUIRE SEDIU SOCIAL

Organic Complet 700 lei

1 Sediu Social
1 an Gazduire
Posibilitate prelungire
Disponibil la Infiintare SRL
Disponibil la schimbare sediu SRL
15 minute consultanata juridica
Notificare receptie corespondenta
Transmitere scanare la cerere

CONSULTANTA JURIDICA
Consultanta juridica: 200 Ron/ 30 minute 200 Ron/30 minute
RADIERE SOCIETATETarife (RON)
SERVICIUBucuresti/IlfovAlte judete
Lichidare voluntara  
ETAPA 1 la Registrul Comertului600700
ETAPA 2 ANAFde la 1500 Ron *
* Tariful se calculeaza in functie de complexitatea lucrarilor de dizolvare, pe baza situatiei societatii de la momentul hotararii lichidarii voluntare
Inchidere PFA /I.I./I.F.210310
MENTIUNI REGISTRUL COMERTULUITarife (RON)
SERVICIUBucuresti/IlfovAlte judete
Schimbare sediu social SRL – (acelasi judet)520620
Schimbare sediu profesional PFA, II – (acelasi judet)310410
Schimbare sediu social din Bucuresti/ Ilfov in alt judet520620
Deschidere/Inchidere punct de lucru300400
Inregistrare si autorizare punct de lucru210310
Majorare capital social/ reducere capital social520620
Recodificare (actualizare) obiect de activitate conform cod CAEN Rev. 2300400
Suspendarea/ reluarea activitatii SRL (ONRC)520620
Suspendarea/ reluarea activitatii – PFA (ONRC)300400
Schimbare denumire firma520620
Schimbare forma juridica520620
Revocare vechi administrator si numire nou administrator580680
Numire administrator550650
Prelungire mandat administrator420520
Autorizare activitati **300
Actualizare date identificare un asociat520620
Extindere obiect secundar de activitate si autorizare – pana la 2000 caractere520620
Extindere obiect de activitate si autorizare – PFA – 1 singur constatator300400
Modificare obiect principal de activitate520620
Modificare obiect de activitate – PFA300400
Radiere obiect secundar de activitate – pana la 2000 caractere *500600
Cesiune interna SRL cu 2 asociati ( iesire un asociat )750850
Cesiune interna SRL cu 2 asociati cu revocare administrator850950
Cesiune interna SRL cu 2 asociati cu revocare vechi administrator si numire administrator nou9501050
Cesiune totala SRL ( asociat + administrator nou )11001200
* Daca se depasesc 2000 de caractere se taxeaza cu 100 Ron
**Important! Pentru autorizarea activitatilor la terti se va percepe separat o taxa de 100 Ron. ***Pentru firmele cu mai multi asociati se adauga suma de 50 Ron, pentru fiecare asociat persoana fizica, si 100 Ron, pentru persoana juridica, reprezentand taxe de publicare in Monitorul Oficial pe numar de caractere.
Radiere obiect de secundar de activitate300400
Prelungirea duratei de functionare500600
Prelungire sediu social / punct de lucru300400

Tarifele includ:

  • redactarea tuturor documentelor specifice necesare in dosar;
  • consultanta juridica;
  • asistenta si reprezentare in relatie cu Registrul Comertului;
  • depunere dosar la Registrul Comertului;
  • taxele de publicare in Monitrul Oficial.
AUTORIZATII SI AVIZE DE FUNCTIONARE
Aviz DSP (certificarea conformitatii)600 lei Bucuresti/700 lei Ilfov
Aviz DSV600 lei Bucuresti/700 lei Ilfov
Acord de functionare Primarie800 lei Bucuresti/1000 lei Ilfov
Punct de vedere IGSU250 lei
Punct de vedere APM250 lei

Taxele către instituții nu sunt incluse în tarife

EVIDENTA CONTABILA Tarife (RON)
Fara activitate 150
Pana la 10 documente lunar 250
Pana la 20 documente lunar 350
Pana la 30 documente lunar 450
Pana la 50 documente lunar 595
Intre 51-100 documente lunar 795
Intre 101-200 documente lunar 1100
Intre 201-300 documente lunar 1700
Intre 301-400 documente lunar 2200
Intre 401-500 documente lunar 2800
Peste 500  documente lunar Oferta personalizata
!!!Pentru plata in avans pentru 6 luni, se acorda un discount in procent de 10%.
SITUATII FINANCIARE SEMETRIALE/ANUALE Tarif total ( RON )
Microentitati ( Cifra de afaceri < RON 100,000) 500
Microentitati (RON 100.000 <Cifra de afaceri < RON 200.000) 750
Microentitati (RON 200.000 < Cifra de afaceri < RON 500.000)  950
Entitati mici (nu depasesc limitele a cel putin doua dintre urmatoarele criterii: total active : 17.500.000 lei; CA : 35.000.000 lei; Nr. Mediu salariati : 50 ) 1450
Entitati mijlocii si mari (depasesc limitele a cel putin doua dintre urmatoarele criterii: total active : 17.500.000 lei; CA : 35.000.000 lei,
Nr. Mediu salariati : 50 )
1950
ALTE SERVICII Tarife ( RON )
Depunere declaratii rectificative ca urmare a predarii cu intarziere a documentelor contabile 100
Depunere declaratii fiscale speciale (INTRASTAT, FOND MEDIU, CASA DE MARCAT, IOSS,OSS , DECLARATII STATISTICE ETC) incepand de la 200
Intocmire bilant lichidare  pentru situatia  lichidarii voluntare a societatii incepand de la 1500
Intocmire si depunere dosar de inregistrare in scopuri de TVA 500
Reinregistrare in scopuri de TVA – TVA anulat 500
Anulare cod special de TVA 300
Schimbare certificat TVA 300
Inchidere PFA/PFI ANAF 500
Inregistrare PFA/PFI ANAF 500
Obtinere cod EORI 300
Reactivare societate inactiva fiscal ANAF 300
Intocmire si depunere documentatie inregistrare Cod Special TVA 300
Asistenta specialitate pe durata controlului inclusiv pentru rambursari pret in functie de complexitatea lucrarilor
Intocmire si redactare Manual de politici si proceduri contabile 500
Lucrari specifice pentru participarea la licitatii publice de oferte 1000
Analiza financiar-contabila asupra activitatii economice 500/ora
Consultanta financiar – contabila si fiscala 300/30 minute
Intocmirea dosarului de inventariere pe baza listelor de inventariere furnizate de Beneficiar-client, cu ocazia incheierii exercitiului financiar precum si a operatiunilor de reorganizare, lichidare, fuziune  sau divizare, si la cererea clientului 300 Ron fara bunuri in patrimoniu 500 Ron pentru toate celelalte cazuri
Intocmire si depunere dosar pentru deschidere punct lucru/inchidere punct lucru 300
Obtinere certificate diverse ( certificat atestare fiscala/ cazier fiscal/ certificat DITL etc) 200
Inregistrare platforma online DITL 250
Obtinere spatiu virtual privat SPV PF/PJ 250
Intocmire declaratie unica 250
Achizitie Registru Unic de Control 150
Intocmire si depunere dosar pentru schimbare sediu social 300
Intocmire si depunere dosar in vederea obtinere CIF pentru punctele de lucru cu minim 5 salariati 300
Intocmire si depunere dosar privind rezidenta fiscala 500
Deplasare pentru ridicare acte 85 RON per deplasare pe raza municipiului Bucuresti, iar pentru deplasarile in alte orase tariful se stabileste de comun acord in functie de distanta..
Obtinere NIF pentru cetateni straini 1000
Obtinere utilizator si parola ITM 250
Depunere/inregistrare declaratii privind obligatiile de plata la bugetul asigurarilor pentru somaj in situatia in care Beneficiarul beneficiaza de subventii pentru salariati 85 Ron per salariat subventionat
Servicii de expertiza contabila * pret in functie de complexitate – incepand de la 1000 RON
Regim derogatoriu ANAF /activitate suspendata 1000 Ron/an
Depunere dosar recuperare concedii medicale CASMB 300 Ron
Servicii facturare lunara 10 Ron/factura
Situatie financiara interimara dividende 250 Ron
Schimbare vector fiscal conform modificari legislative 150 Ron
Intocmire contract mandat administrator 150 Ron
Pregatire si depunere dosar conventii somaj 800 Ron
SERVICII SALARIZARETarif/Salariat ( RON )
Deschidere contract salariat50
Tarif lunar servicii salarizare per salariat50
Inchidere contract per salariat50
Intocmire declaratie privind calculul si retinerea impozitului pe venit pe fiecare beneficiar de venit  D20550
Intocmire adeverinta medic familie/spital20
Intocmire adeverinta banca, somaj30
Intocmire fisa postului100
Intocmire Regulament Ordine Interioara personalizat1000
Modificari CIM50

OFERTA SPECIALA LIMITATA

Înființare firmă GRATUIT

Sună-ne pentru a afla cum poți înființa firma ta GRATUIT.

0756.722.001

×