Vă informăm că Registrul Comerțului își suspendă activitatea în perioada 16 iulie - 25 iulie. Toate cererile primite vor fi preluate si pregătite de catre echipa Organic Consulting si vor fi soluționate după data de 25 iulie.

Semnătură electronică calificată 100% online

Proces de achiziție a semnăturii electronice calificate complet digital, parcurs de titularul certificatului de oriunde, fără deplasări suplimentare și hârtii de depus, cu plată și identificare video online.

Știai că?

Cu certSIGN obții semnătura electronică calificată 100% online, de oriunde, fără deplasări suplimentare și hârtii de depus, cu plată și identificare video online.

În Cloud

Semnătură electronică calificată în CLOUD (fără token)
Preț începând de la
€30+TVA
  • Certificat calificat stocat în cloud (fără token)
  • Utilizare pe orice dispozitiv (mobile sau desktop)
  • Nu necesită instalarea unor drivere speciale
  • Număr limitat de tranzacții în funcție de pachet
  • Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani

Pe Token

Semnătură electronică calificată pe TOKEN
Preț începând de la
€47+TVA
  • Certificat calificat stocat pe token
  • Utilizare pe dispozitive tip desktop (PC sau laptop)
  • Necesită instalarea unor drivere speciale
  • Număr nelimitat de tranzacții (semnături)
  • Valabilitate 1 an, 2 ani sau 3 ani

Întrebări frecvente

Certificatele digitale calificate, emise de certSIGN permit generarea unei semnături electronice calificate cu valoare legală, având efectul juridic echivalent al unei semnături olografe. În plus, o semnătură electronică calificată bazată pe un certificat calificat eliberat într-un stat membru UE este recunoscută drept semnătură electronică calificată în toate celelalte state membre.

Indiferent de semnătura aleasă, semnătura electronică se emite pe numele unei persoane fizice. Practic ea înlocuiește semnătura ta olografa și așa cum reprezinți firma prin aplicarea semnăturii tale olografe, o poți reprezenta și prin aplicarea semnăturii tale electronice.

Toate instituțiile sunt obligate prin lege să accepte documente semnate cu semnătură electronică. Mai mult decât atât, multe instituții pun la dispoziție soluții digitale de colaborare care pot fi accesate doar cu semnătura electronică. Iată câteva exemple:

  • ANAF – depunerea on-line a declarațiilor, acces în Spațiul Privat Virtual (SPV)
  • CNAS – transmiterea raportărilor către CNAS, accesarea dosarului electronic de sănătate
  • ITM – transmiterea REVISAL-ului
  • MFE – semnarea electronică a documentației necesare obținerii de fonduri europene prin MySMIS
  • SICAP (fostul SEAP) – participarea la licitații publice, semnarea electronică a ofertelor și a documentației de atribuire
  • ONRC – înființarea și modificarea online a unei firme

OFERTA SPECIALA LIMITATA

Înființare firmă GRATUIT

Sună-ne pentru a afla cum poți înființa firma ta GRATUIT.

0756.722.001

×