Vă informăm că Registrul Comerțului își suspendă activitatea în perioada 16 iulie - 25 iulie. Toate cererile primite vor fi preluate si pregătite de catre echipa Organic Consulting si vor fi soluționate după data de 25 iulie.

Ce reprezintă Spațiul Privat Virtual

Spațiul Privat Virtual a fost creat de ANAF pentru o comunicare securizată cu instituția.

„În contextul intensificării atacurilor infractorilor cibernetici care utilizează identitatea vizuală a ANAF, recomandăm tuturor contribuabililor crearea unui cont în SPV, pentru o comunicare rapidă și facilă și, mai ales, sigură cu autoritatea fiscală”, se arată într-un comunicat al ANAF.

Serviciu este gratuit, disponibil 24h/24h, 7 zile/7 zile, iar prin intermediul lui contribuabilii pot depune declarații, cereri, pot solicita documente sau pot verifica situația fiscală proprie (datorii, contribuții plătite de angajator etc), se pot efectua plăți în mod securizat.

Conform ANAF, peste 2,2 milioane de utilizatori beneficiază de avantajele oferite de SPV, dintre care 1,2 milioane sunt persoane fizice și aproximativ un milion de utilizatori sunt persoane juridice.

Începând cu 1 martie a.c., persoanele juridice au obligativitatea înrolării în SPV pentru a transmite organului fiscal cereri, înscrisuri sau documente.

În situația în care contribuabilii/plătitorii nu își îndeplinesc obligația comunicării electronice a cererilor, înscrisurilor sau oricăror altor documente, iar acestea sunt depuse la organul fiscal central în format letric, nu vor fi luate în considerare.

×